Ridiculous

Helt seriöst, jag orkar inte. Haha!
De är inte ens så stora. Somsagt skulle jag aldrig lägga
pengar på restylane i läpparna utan på kläder.
När det rör sig om så mycket pengar som det gör.

Tycker det är en rätt idiotisk sak att ljuga om också
för den delen? Inget jag skulle skämmas för om jag
nu hade gjort det? Visst att du kan undra men att kalla
mig löjlig för att ljuga om något, som du tydligen verkligen
har fel fakta om gör mig bara irriterad och hoppas på att
du aldrig vistas i min blogg igen. kolla gamla bilder då,
om det nu skulle vara så viktigt.
du är säkert tjock också.  Puss!

If you think iv got an attitude, put a condom on it and
shut it up ur asshole, lots of love Dennis!



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! "du är säkert tjock också", underbart!

2009-11-25 @ 11:53:09
URL: http://efunck.blogspot.com
Postat av: Lovisa

det bästa för dig är att det kan vändas till lite av en komplimang.. I mean folk betalar ju för att se ut som du i så fall. Score!

2009-11-28 @ 00:25:38
URL: http://nooffence.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahah omg

2009-12-01 @ 01:47:39
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0