No worries

Hej på er!
Tog en lång sovmorgon idag, DET BEHÖVDES.
Strax efter det så städade jag iordning litegrann.
skönt. Känns som en sån jävla befrielse när det
är gjort. Vet inte om det på något vänster säger
att jag är lite pedant? I dunno.


Planer för dagen har jag faktiskt ingen aning om.
Får se senare.
Det är lite svårt att skriva i bloggen för tillfället,
Av diverse anledningar men NO WORRIES.
Det är ingenting farligt at all.

Förövrigt kanske ni märker att mina inlägg har varit
lite sämre det senaste. Motivationen är lite lägre när
ni kommenterar så dåligt. Det var ett tag ni ägde på
att kommentera faktiskt. Då var det roligare att skriva.
Anywayz så kan ni ju fråga något om ni vill så kan
jag svara - Anything.
Well well, vi hörs senare!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer så kommenterar vi mer ; )

2009-11-30 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0