Lika jävla trött som du

Sjukt vad seg jag är.
Jag hade bestämt mig för att sätta mig ner och bilda
mig en uppfattning om den nya serien Glee. Trofan
att jag inte somnar i min säng och vaknar ungefär
i slutet av dagens program?
Skitsamma, ni som såg den, är den värd att se?


Nu när jag vaknat till lite har jag suttit och tänkt på
2012 och undergången av vår jord. (Jajaja, jag tycker
också det är skittråkigt att läsa om men ni behöver
inte läsa)
Faktum är att jag är skitskraj faktiskt. Inte bara skraj.
Utan typ arg också.  Lite "KUNDE-VI-INTE-FÅTT-VETA-
DET-LITE-TIDIGARE?" kännslan.
Så att man hade kunnat planera sitt liv på ett helt annat
vis. Mayafolket - samt många earthologer tror ju faktiskt
på dethär men kan inte bevisa någonting till 100%.
Nae, men var ni så jävla tvungna att nämna det at all.
Haha, hade kännts skönare att inte veta om det alls i så
fall.
Lite rörigt inlägg, precis som alla andra idag.
Men har vart lite borta i huvudet hela dagen faktiskt.
Imorrn blir det lika awesome som vanligt!
Puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mayaindianerna har inte sagt att jorden kommer gå under då. Det är bara deras almanacka som tar slut, så det kommer en ny epok.

2009-11-13 @ 19:06:21
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0