Jag är inte nöjd

Mina fingrar har precis tinat upp igen efter en promenad
med nina i det grymt kalla, äckliga, regniga vädret.
Längesedan jag träffade henne nu, så det var fint. Pratade
om allt jag har missat. Att jag funderar på att dra till sthlm.
Söka lyckan där och massa annat.  Det var fint.
Påväg hem till mig tänkte jag på mig själv.
Jag är tamefan inte nöjd. Får man säga så?
Jag vill ha mer.
Jag vill ha en ny dator,
Jag vill ha ett jobb,
Jag vill handla kläder utan måtta,
Jag vill ha en ny Hårfärg,
Jag vill ha en ny frissyr,
Jag vill ha en ny kamera, min är för bra för
alldagligt bruk. På något vis. Haha.
Jag vill ha min nya telefon som ligger och
väntar på mig.
Jag vill ha en ny brun pälsmössa,
Jag vill ha en rock,
jag vill ha en ny hatt,
Jag vill ha en ny tv,
Jag vill ha en ny jeans skjorta
Jag vill ha massa saker.

Får man begära massa, fast man iprincip
redan har allt. Är det okej?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är tamigfan aldrig nöjd!

2009-11-15 @ 01:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0