I killed teenage perfection, deal with it

Funderar faktiskt på att tatuera in detdär någonstans.
Lite diskret iallfall.
Eller helt jävla brutalt på underarmen.
Får se. Kan man sätta copyright på det, så gör jag det.

Har haft en bra dag.
Med blandat humör faktiskt, allt har kännts så meningslöst idag.
Samtidigt som jag känner mig som en rebell mot mitt egna humör.
Kan man vara det? Jag kan.
Jag har varit hos min vän emelie som har kattungar och druckit
ett ex-antal koppar kaffe.
Vi kikade även på lite the hills och hade det allmänt awesome!
Nu har jag duschat och gjort mig helt fantastiskt snygg.
Nej. Inte direkt kanske. 
Men fräsh.

Sitter och lyssnar på gamla green day skivan, på spotify då.
"american idiot" Fan vad bra den är ändå.
så jävla många minnen till den skivan att det är helt sjukt.
Sommar 06, will always be my that summer.


En bild från 06, sommarn var bara allmänt galen?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Din blogg är naiz, jag gillar verkligen den! FAST jag tycker inte du behöver hålla på med det här gåneriviktandet MEN det bestämmer ju du och inte jag. Du är snygg!

2009-11-28 @ 18:10:36
URL: http://nooffence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0