Höst mys

Sån jävla chill dag!

Efter att ha somnat lite plötsligt och inte särsilt väntat
igår vid 5 tiden på morgonen (Jag måste vända tillbaka dygnet)
Så väckte mamma mig runt 13.00-tiden i morse. Jag blev sur.
Men försökte tänka på mitt morgonhumör som jag faktiskt har.
Blir lite sur. Försöker tänka på det.
Nu  är jag iallafall glad att hon väckte mig.
Dagen har varit så härligt skön, bara lugn, slapp och mörk.
För mörkt är det ute, PERFEKT med lite fever ray eller Kent på
spel listan då.
Nu ser jag nästan fram emot att städa upp och fixa till lite på
mitt rum. Varför? Jag vet inte.
Kanske för att jag vill ha kännslan av tändaljus myset som jag
alltid fixar när mitt rum är nystädat.

Förlåt för dålig uppdatering, Helgerna är sånna ibland.
Whatever, stay stylish!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0