He-he-heey!

Hej på er!
Efter en natt med fever ray och the knife på repeat är jag
grymt utvilad. Känns alltid lite lättare att somna till musik.
Eller vad säger ni?


Iallafall så om jag har tur blir det lite häng med gabbi idag.
Som jag bara träffat en gång sedan studenten typ, hur
kasst är inte det? Annars vet jag inte vad som händer.
Får se.
Funderar på att äta någonting snart, klockan är trotsallt
halv två men jag känner verkligen ingen matlust at all.
in somehow känns det bra.
Bra känns det också att veta att min mamma är bäst och
ska göra tacos ikväll. Går det att avsluta en dag på ett
bättre sätt? Skulle inte tro det.
Eller jo.
Anyways.

ska väl trycka i mig en macka eller något nu, vi hörs senare.
Adjöss!




The knife - like a pen


Fever ray - When i grow up


Kommentarer
Postat av: alice

Jag somnar alltid med låg musik öronen. Har lättare för att koppla bort alla bad thoughts man får på nätterna. Hjälper mig iof även att ignorera min tinnitus :)

Btw, Fever Ray är awesome!

2009-11-10 @ 20:10:18
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0