Good mornin!

God morgon på er!    
Inleder dagen med en skön låt. Playknappen.
Iallafall har Jag sovit så sjukt skönt i natt.
Helt galet. Har haft världens märkligaste dröm
också, Träffade iprincip Alla jag känner och har
träffat. Hemskt var det, vissa saknar man ju inte
direk. Haha.


Tillbaka till vardagen, så ska jag väl egentligen
 ligga några Steg längre fram än vad jag gör,
jag sitter här med nyduschat hår och funderar
på om jag ska börja göra mig faboulus eller om
jag ska äta. Känns som att göra mig iordning ligger
prio ett!
Senare ska jag in till falkenberg och träffa Gabbi.
Det var jävligt för längesen, så det ska bli super!
Ska försöka ta med kameran, så det blir lite bilder.
Jag vet att jag är ganska värdelös. När det gäller
kameran. Whatever!

Vi hörs senare, Peace!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad heter låten? nyfiken : ))

2009-11-11 @ 18:42:22
URL: http://josefinesveen.blogg.se/
Postat av: marie

höhöhyöh du skrev inlägget 13:37,,, måste vara ödet!..

jävlar vilken närd jag är! ;D

2009-11-12 @ 10:02:25
URL: http://benjaminssonmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0