Frågor/Svar

vad är det bästa med dig själv, enligt dig själv :)
Oj, det bästa med mig själv är att jag alltid försöker vara
trevlig mot de flesta och att jag har lätt för att anpassa mig.
Alltså kan jag umgås med många människor utan att det
blir helt jävla awkward. Är väl en helt okej egenskap?

jag har tänkt på, att du ofta ser bra ut på bilder.
Sen frågar jag, vad är ditt drömyrke?
Jag får tacka och bocka.
Sen mitt drömyrke.. Jag får nog vara så tråkig att och
säga att jag vill jobba i någon schysst klädbutik.
Klart att alla vill ha något välbetalt jobb - Jag också.
Men alla har inte vad som krävs, vet inte vad jag kan
vara bra och ha intresse för än faktiskt :)

Vad tror du folk är nyfikna på dig om?
Ja du, jag vet inte.
Jag hoppas att det finns något som verkar lite intressant.
Jag känner att det borde finnas en del faktiskt. Utan att
känna mig kaxig och självsäker.

du har SJUKT snygg stil, vad inspirerar dig/
vart hittar du din insperation?
Haha, åh jag är redan kär i dig.  TACK.
Jag hittar insperation lite varstans, ofta genom andra
bloggare. Samt att jag kopierar lite varstans ifrån.
Kan vara allt från regn - till inredning - till kändisar.
Så att säga.

Var köper du oftast dina kläderr?=)
Oftast kör jag en blandning mellan H&M och MQ.
Tycker båda affärerna har ett bra utbud och jag
gillar att kombinera.
Hade jag haft någon schysst secondhandbutik i
närheten hade jag säkert hängt där endel.
Haha

Hur lång är du och hur mycket väger du? :)
Hur ser din idealkille/tjej ut? :D
Tycker det är så svårt med den frågan.
Det STÅR att jag är 1.75 i mitt pass. Men jag vet
faktiskt inte helt säkert.
Hur mycket jag väger vet jag inte heller, haha.
Är inte våg-typen som väger mig dagligen!

Hur min ideal kille/tjej ser ut.
Svår fråga, finns så mycket som jag tycker är snyggt.
tjejer gillar jag mittbena, mellanblondt/brunt hår.
Gärna långt och lackleggins, lite (fejk) pälsar, skjortor.
Kil-klackar, paljetter, stickade pannband, skinhandskar.
Skitsvårt, men ger det er en bild iallafall av på ett ungefär?
Killar tycker jag ska vara stilfulla. Kunna sin grej.
Kort hår, kängor, uppvikta kavajer, skinny pants, skjortor,
Jeans tyg, linnen och halsband.
Haha, Det är svårt att förklara. Förlåt.

är du bi/bög/straight?
Om man måste kategorisera sig själv som någonting specifikt
vill jag kalla mig bi. (Tråkigt det känns, så alldagligt.)

Vilken kändis skulle du hellst dejta och vf?
Jävlar vad svårt.
Finns ju asmånga, haha!
Får återkomma!

Vad är ditt bästa styling tips till en kille?
Hm beror ju helt och hållet på vilken krops-typ
och så vidare man har.
Men Linnen, stora linnen. Jeans-skjorta.
Armband och halsband. Nitarmband, enkla halsband.
svarta byxor (Går ju till det mesta).
Sjalar/Halsduk.



Jag ignorerar oseriösa frågor, speciellt från Hus 1, plan 2
i  farsta - stockholm. Adressen ger jag inte ut.
 
Ni är inte så anonyma. Haha.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du verkar vara en så sjukt bra person på nåt sätt. Och så är du galet snygg med! Man blir lite kär

haha

2009-11-22 @ 19:42:57
Postat av: Emil

Om du är trött på att kalla dig bi så kan du alltid vara osäker, tvestjärt, ombytlig, lite mittemellan, allätare, Magnus Betnér eller som Woody Allen sa! "The one with double chance to get a date on friday!" :)

2009-11-23 @ 18:14:51
URL: http://dansmedknivmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0