Farsdag i all meningslöshet

Hej på er!
Fars dag idag. Kul.
Nae.

Först blir man väckt 8a på morgonen efter 4a timmars sömn
då man totalt har vänt på dygnet. Sen ska man kolla på och
le (fast man är skittrött) när mannen i huset öppnar paket.
Varför tänker jag? Varför klockan 8a på morgonen.
Sen ska man äta också, vem fan har matlust klockan 8a på morgonen?
Och kaffe kan man inte dricka eftersom man ska krypa tillbaka i
sängen sen och fundera på varför man gick upp för att skåda dethär.
Det är tur att jag har en sån väldans bra pappa så det är värt det.
Annars hade jag aldrig gått upp. För att kolla på paket och trisslotts
skrapning utan vinst.
Viste ni att det har funnits en barnens dag, men den blev borttagen.
Vad är det då?
pff.

Iallafall var mina två mina systrar med respektive här.
Min enas syster kille och min andra systers hund.
Fikade farsdags fika. Eftersom min mamma är en gud herself
när det gäller att baka var det inte en besvikelse. 
Pratade om aligatorer, stavas det så? Har aldrig sagt att jag är
bra på att stava.
Varför pratade vi om aligatorer undrar ni?  Jo det gör jag med.
Iallafall så mitt upp i allt om aligatorer så kände jag mig så sjukt
missnöjd med mitt liv. Inte på det sättet som vissa skriver ut om
sina liv idag "åååh, jag vill dö". Mer att, jag står på samma jävla
ruta som dagen efter studenten.
Vill inte leva på mina föräldrar längre, jag vill ha ett jobb och tycka
det är asjobbigt att jobba helg. Helvete.
Finns ju inte jobb någonstans.
Känns lite halv meningslöst att driva runt här hemma, fixad och
klar att dra iväg. Men behöver inte?
Skitsamma.
Iallafall så ska jag testa mig på att göra om lite i mitt rum nu.
Kommer med bilder om det blir bra.

Puss sålänge :*





Kommentarer
Postat av: Lisa

De borde inte vara några problem för en snygging som dig att hitta något jobb tycker man ;)

Jobbar själv på Carlings i stockholm! Flytta hit så lovar jag att lägga ett gott ord om dig till våran ur sköna chef haha!

2009-11-08 @ 22:32:40
Postat av: Simone

Jag tycker ni som gått ut nu får ta och våga lite mer, ska du ruttna sönder där du bor eller? vänta på att jobben kommer tillbaka? de kommer de inte. Och saken blir ju inte bättre när du går och deppar. Ut och res, leta jobb på andra orter/städer/land. Finns alla möjligheter i världen. Det finns jobb, om man bara vet vart man ska leta. Man får anstränga sig till tusen nu om man verkligen vill ha jobb. Det du vill, det kan du!

2009-11-08 @ 22:55:26
URL: http://simonemjosberg.blogg.se/
Postat av: Zina

Kanske. Jag är väldigt förälskad.

Är du kär i någon?

2009-11-08 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0