Everyday life

Hej på er!
Allt är bra med er antar jag. Med mig är det toppen!
Lite irriterad är jag på att en sida krånglar idag, där
man kan kolla på film/tv-serier genom internet.
Den är under uppdatering och dom ber än att försöka
senare. fuckface.
Iallfall igår började jag kolla på Desperate housewifes.
Första säsången. Awesome!
Det var grymt mycket bättre än vad jag trodde. Jag
brukar inte lägga ner tid på att se serier.
Den enda serien jag sett fullt ut är väl Satc.
Sex and the city alltså.

Annars i mitt helt fantastiska liv så händer inte så
mycket. Var och köpte  Hårfärg innan, får se.
Känns som att det kan ju inte bli sämre.
Min utväxt är inte att leka med.
Köpte en toning dock, ifall jag skulle bli helt missnöjd.
Såg min vän Marie i kassan brevid, gjorde mig glad.
Trots att det bara blev en vink och lite leenden.

Hörs senare!
Puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh DH är bäääst!

Fint ansikte du har :O

2009-11-17 @ 19:24:18
Postat av: R

***ohh DH är bäääst!

Fint ansikte du har :O

/robin-of-sweden

hahaha

2009-11-17 @ 19:25:07
URL: http://robinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0