Did you miss me, sure did

Hej allesammen!
Nu är jag tillbaka från en veckas lov från mitt vardagliga liv.
Känns dock som jag nästan alltid är på resande fot, är faktiskt 
lite skönt att vara hemma nu. Även om jag säkert hade
stannat kvar i borås om jag fick välja. För jag har haft det så
grymt bra hos Jenny som jag och Joachim har våldgästat i en
hel vecka nu. Vi har sett så många filmer, ätit så många pizzor
och druckit så mycket pepsi max och cola zero. Helt galet, men
helt underbart.
Insane vad jag hade velat sitta i jennys soffa med ett glas cola nu.

Efter bussresan from hell är jag nu hemma, klockan sju på kvällen. (jag åkte
vid 14.30) Busschauffören var mentalt skadad eller så har han tråkig humor.
Jag kom iallafall mitt ute i ingenstans, fast jag frågade om det var rätt buss.
Blev lite irriterad, gapade lite och fick åka tillbaka till borås resecentrum gratis.
Varför skulle jag betala? Inte mitt misstag.
Iallafall så spelade en kille gitarr och sjöng för mig när jag satt i borås och
väntade på buss nr 2 mot svenljunga. Han räddade dagen lite.
Drack en kaffe och åkte till svenljunga där pappa fick hämta mig.
Det var mycket skog utanför bussen.

Nu ska jag äta mackor.
Puss




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tråkigt att sitta själv i min soffa nu ju:(

2009-11-08 @ 15:06:37
URL: http://justafarytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0