Back to reality

Helgen har varit ruskigt bra faktiskt.
Ska bara gå igenom den lite kort.
Som ett schema kanske, vore trevligt.


Fredag -
1, Städa
2, färga håret
3, dricka vin med vänner.
4, gå hem med musik i örat
och känna kylan. Wonder!

I lördags var joachim på besök, skitkul!
Såg lite filmer och drack kaffe.
Köpte pizza och drack öl.
Hade det riktigt bra bara.
Skulle följt med honom till jönköping men
blev lite strul med skjutsen och jag fick
stanna hemma. Tråkigt!

Idag har jag hängt först med joachim, tyckt synd om oss
själva på grund utav att skjutsen inte ville som vi ville.
Kollat på ännu en film. Sagt hejdå.
Strax efter träffade jag nina och tog fula bilder.
Nu har hon precis stuckit och jag sitter här igen.

Bara för att hålla er informerade.
Det vet jag att ni gillar.
Men helgen var inte riktigt läge för
bloggning. Tog vara på tiden så att
säga.

Puss!


Kommentarer
Postat av: emma

den nya designen är fett nice dennis! träffas snart igen? miss you.

2009-11-23 @ 12:12:30
URL: http://beeatbox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0