5 snabba!

Fem snabba tankar,
Helt oberoende till varandra
mer än att de cirkulerar runt
i huvudet på mig.

Måste städa.

Ser ut som ett helvete här och nu
måste det städas upp.
Varför tror jag alltid att jag ska lyckas
hålla det rent när det är nystädat?



Min arm kills me!
Haha, jag trodde alla överdrev en smula
när de sa att de hade så ont i armen efter
att de hade vaccinerats. PURE BULL - det
gör verkligen ont. Haha har jag inte armen
i rätt läge så göre svinigt ont. (Hahaha -
"svinigt ont")


Parfym
Min parfym är borta? Haha, när hände
det? Använde den igår?
Mina grejer har dock en tendens att
helt plötsligt försvinna. Speciellt när jag
vill ha dem.


Hårfärg
Ikväll färgar jag håret och jag är grymt
osäker på om jag valt rätt färg. Hade jag
velat ha något ljusare hår så är Nu rätt
tillfälle. Fick dock ingen hjälp från er, så
jag får helt enkelt chansa på att det blir
bra, men det blire nog!


Kenza
Blir glad av att kika in i hennes blogg.
Ingen har väl ungått henne, men fan
vad hon kan sin grej när det gäller att
klä sig. Hon fixar ihop allt till något helt
Fab. Tycker fler faktiskt borde klä upp
sig lite mer, för att öka självkännslan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0