Lördag morgon!

Hej allihop!

Sitter nu hos min syster med Dennis. För er som läst tidigare
vet ni att Dennis är en hund. Kollar på Roomraiders, det är nog
världens mest värdelösa program? Eller vad tycker ni?

I morse tog jag iallafall bussen hem och fan vad jobbigt det är
med skrikande barn och snackande fjortisar.
Jag förstår inte varför folk vill ha barn, no offence to all young moms.
Jag förstår bara inte det roliga med att skaffa en unge ï unga åldrar.
Finns så mycket annat att göra än att ta hand om en liten unge.

Jag är ingen barn människa.. kanske märks!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av the hills sen ska jag ut och gå med
dennis.   Ha en fin lördag allihop!  Så hörs vi senare! :*


min syster!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0