Tack till er och fy till bill

Tillbaka igen, abstinens som sagt!
Det är lite så, man känner att man vill blogga. Igentligen så
är det helt onödigt att blogga när man inte har något viktigt
att säga. Haha, Jag ville iallafall TACKA alla som läser min
blogg
. Jag råkade se min statistik och blev positivt överraskad.
Känndes jätte bra, Tack!  Har också fått lite fler  bloglovers -
För er som inte vet vad det innebär så är det iprincip så man
får reda på när jag har uppdaterat! 
Det är iallafall jättekul att ni läser min blogg!  Big kisses to you!

En annan sak som jag tycker är lite kul är, förlåt Kenza, Bill Kaulitz
Hur ser han ut i håret? Jag har aldrig varit ett fan av hans hår, men
såg det här på första sidan. Vad är det? Usch, verkligen usch!
Har iförsig aldrig gillat tokiohotel för den delen heller. Men bättre
frilla måste han väl själv kunna inse att han kan skaffa sig. 
No offence till er som gillar tokiohotel.



Fy, Som en fyrkant ser han ut.
Vi som tycker han ska dra ut allt oäkta hår räcker upp en hand!



SO LONG! puss


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det andra så mycket bättre ut i så fall :P

2009-05-04 @ 12:37:35
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0