Svar på tal

Anonym:
du snackar om att superskinny kanske försvinner, men vafan
whitney tkr jag är jävligt smal! och dessutom ser det hälsosammare
ut att vara lite brunbränd så jag kan inte hålla med dig om något där.

Svar:
Jag visste att det skulle bli någon som blev arg, folk blir det helt i
onödan nu mera, men jag tycker det är kul att du tar upp det! (y)
Jag håller helt och hållet med dig om att whitney är smal, hon
är nog så smal som hennes kropp tillåter men jag tror absolut
att hon är hälsosam, följer du serien? Eller serierna så ser man
att hon äter både snabbmat och dounuts (hon äter så som vi andra)
Men hon tränar också boxning och bollsport. En del som kanske
inte framgår i serien?
Att det ser hälsosammare ut att vara brun är en grej. Men har du följt
nyheterna eller iallafall kollat på löpet så ser du där att sola solarium
är farligare än man tidigare trott och de ska sättas en åldersgräns på
18 år eftersom det är så farligt. Solen är inte heller nyttig precis.
Enligt läkare så har hudcancer ökat drastiskt det senaste och
folk är mer rädda för att vara bleka än för att få hudcancer.
Solen kan också påverka annan sorts cancer.
Jag säger bara att jag gillar det nya, att man ska vara lite blekare
och inte bränd till max.


Förstår ni vad jag syftar på?
Whitney ser iallafall för mig grymt mer hälsosam och naturlig ut.
Angående kroppen och solbrännan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0