SÖNDAG - Changeling

Idag vid 12 tiden steg två sega ungdommar upp.
En helt sjukt bra dag hittils har det varit.

Vi tog en kopp kaffe och väntade på att vi skulle bli
hungriga så jag kunde spendera lite mer pengar
på onödig mat.
Vi stack till PP's och köpte Kebabrulle.
Stark sås ska det vara och sen hyrde vi film.

CHANGELING
Det är helt sjukt vad den filmen var bra. Det var riktigt
längesedan det kom en sån berörande film och att
det var en sann berättelse gjorde bara att jag blev
ännumera upprörd och arg.. och glad OCH irriterad.
Inte nog med att en av världens vackraste kvinnor var
med nämnligen Angelina jolie så var det en riktigt bra
gjord film och handlingen och vetskapen om hur världen
har och kanske fortfarande fungerar i vissa fall fick mig att
verkligen bli Berörd och riktigt engagerad i filmen.
Det är ett riktigt bra filmtips och jag är sjukt glad att jag såg
den. Jag vill inte lämna tillbaka den! 
Se den! Ett måste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0