Some of the hottest.. thoughts?


Whitney port


Olivia Palermo


Lauren Conrad

Väldigt MTV inspererad.
Men dessa tjejer tycker
jag har allt just nu.

Som ni ser så har jag fallit för mittbena-modet.
Jag tycker också om att man ska vara lite blekare
igen. Trenden att vara blek försvann väl för flera
år sedan och att den är påväg tillbaka är hälsosamt.
Inte minst för våra rynkor men också för den ökade
procenten av hudcancer.
Kanske kommer trenden superskinny att
försvinna och bli mer normal-smal? 
Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du snackar om att superskinny kanske försvinner, men vafan whitney tkr jag är jävligt smal! och dessutom ser det hälsosammare ut att vara lite brunbränd så jag kan inte hålla med dig om något där.

2009-05-24 @ 11:53:05
Postat av: sannie

man kan se redan nu i skvallertidningar att size zero till kurvor börjar bli allt mer som en trend sättare i Hollywood. :)

2009-05-24 @ 15:37:00
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

bra skrivet!

2009-05-25 @ 21:46:40
URL: http://translucent.blogg.se/
Postat av: M

Jag tror att superskinny trenden är här för att stanna ett tag till..

2009-05-27 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0