slutkörd!

Sitter här och kollar igenom en gammal musik mapp, Så sjukt mysigt att
kolla tillbaka på gammal musik, även om den är dålig så är det en sjukt
massa fina minnen till varje låt. Kännslor kommer tillbaka på något vis!
Mindre mysigt är det att jag sitter här med säkert 40 graders feber och
helt slutkörd i huvudet. Har precis skrivit ett svenska arbete och ska ta
en timmes rast.  Jag behöver det, är verkligen slut i huvudet så det är
därför jag passar på med gammal mysmusik.
Skolan idag har gått okej, fick tagit ett produktfoto för Zoo godis med
simone och jonna. Gick fint, fixade lite bilder till grafen och lyssnade
på redovisningar på svenskan sen pallade jag inte juridiken. Jag är
somsagt slut och har gjort en lista på saker jag MÅSTE FÅ GJORT
or else!?   Jag uppdaterar senare när jag är klar i huvudet!
Kanske blir lite bilder och sånt fint då! 

Nu ska jag snart börja plugga igen, får tänka på allt positivt.
Har ju student, Bal, Hultsfred och eventuellt Emmaboda med emelie!
Helt underbart!  Behöver jobb bara!  

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0