Skorskorskor

Det har inte blivigt något vettigt gjort idag alls!

Jag införskaffade mig iallafall två par nya skor. Nu behöver
jag bara se om jag ska ha ett par vita fin-skor också och ett
par converse så blir det fint!  Hur jag än vrider och vänder på
det så är jag nog en converse typ. Iallafall modellen, ni förstår.
Hon som jobbade i sko affären försökte pracka på mig massa
skor som, visst var skitsnygga och jag kan se folk med rätt stil
använda dem. Jag passade inte för dem och vanliga tygskor
är nog min grej.

Insåg nu hur galet lite tid det är kvar i skolan, det livet som jag
levt sedan jag var sex år kommer liksom att bli helt annorlunda.
Så ruskigt skönt men samtidigt så sjukt läskigt.
Ska bli så underbart att vara klar när man kommer hem, jag kan
inte ens tänka mig den kännslan. Det måste vara underbart!
Mitt upp i all längtan känner jag ändå hur ledsamt det känns att
lämna min klass. De som jag tycker om så mycket. Det finns
människor som jag vet att jag kommer tappa kontakt med.
För det är vänner som man inte ringer och frågar om en fika.
så hemskt är det mitt upp i det härliga!

Bal på fredag!
shit. Allt går så fort!
Balen liksom. Har man
hört om sedan man var
mycket mindre!
alla granskas och värderas.
Det är också läskigt.
Det är läskigt att växa upp! Jag vill inte det.
Samtidigt vill jag slippa tonåren, de jobbiga tonåren
.

BABBEL BABBEL.

Hej så länge  PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0