skoltråk!

Sitter i skolans mac-sal nu och hr precis suttit ute i det fina vädret.
Riktigt skönt är det och skön dag än så länge! 
Hade Juridik prov klockan 8:a och av någon anledning kändes det som att
det gick bra. Vill inte förvänta mig någonting än dock! 

Ska snart ha foto och jag ser inte fram emot det. 
Foto som var anledningen att jag valde medieprogrammet är nu det
värsta jag vet. Jag hatar analoga kameror och allt därtill.
Hatar att framkalla och hatar katt-piss-lukten vätskan man framkallar
ett negativ med luktar.
Digitalfotografering är dock fortfarande ett intresse.  
        
 Looking forwards to : 

Balen - 11 dagar!
Studenten - 17 dagar!
Hultsfred - 50 dagar!   



FOTOOO NU! :* 


Kommentarer
Postat av: W

usch, framkallningen och fixet alltså, inte kul D:

2009-05-18 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0