SKOLAN

Hey allihop! 
Sitter i skolan tillsammans med amanda. Gabbi kom precis hit
nytatuerad och fin. Sitter och väntar på att våran religion ska börja.
Febern idag är inte mycket lägre idag tyvärr och ska fortsätta plugga
hela dagen hemma idag igen.  Inte särskilt positiv idag alls faktiskt.
Jag är både sunkig och skoltrött. Det regnar och jag känner att jag
borde få vara lite negativ idag.  Hm, ska iväg och köpa biljetter till
den sista studentfesten som är imorrn också.  Helt sjukt att det är så 
nära slutet på hela skolgången men det ska bli helt galet skönt. 
Skönt att inte längre vara studerande.  
Ser väl kanske inte fram emot att vara arbetslös heller för den delen. 

Well well, nu börjar typ min religion. Tog en snabb bild med photo booth.
Nedan - 

Karolin tycker att bilden är ful, det är den väl. Men vad förväntar man sig av en
kille som försover sig varje morgon och springer till bussen klockan 06:50 varje
morgon? :D  I regn också!  PFF! 


Adjöö  puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0