Sista studentfesten för våran årgång

Riktigt kul kväll vare!
Sov hos madde, skippade skolan och sov i fyra timmar extra!
haha, men det var en fin kväll! 





Vi som talibaner. Det var jorden runt tema.
Det är inte lätt att vara snygg sådär kan jag påpeka!




Marie hade svininfluensan! hah



Förfest hos mathias, Amanda och Mathias.



Karolin var risplockare!


Mikaela som geisha!



Marie och robin!



Jonna och Nicole!



Alexander som bögsynthare! Haha
Sandra där nere på hörnet!


Tobbe som nunna!


sebbe som.. monster tror jag eller något xD



Sköna gänget, en synthbög, en nunna och två talibaner! Hahh!



Mimmi och musse, Marie och Milla!
Najs!



På studentfesten! :D  Karro och jag. 


Sara och Anna!  :D



Sandra och Marie!



Folk!




tess och angelica!



Johanna och johanna!






Gabbi trivs!



Gabbi och pontus

Finns massa bilder, har tagit 20 kort på varje person också! Haha!
Fler bilder kommer att laddas upp på facebook, jag vet att min klass
vill det. 

Haha, det var en fin kväll iallafall!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0