Saturday night live!

Klockan närmar sig 00:00 och jag har kommit hem från
Emelie's! Mysig kväll har det varit, absolut! Mår inte bra i
magen nu dock.

Har suttit och spanat in lite kläder och prylar jag vill ha.
Samt kollat in folk med sköna kläder. Helt galet vad vissa
verkligen kan matcha ihop riktigt snygga grejer. Önskar
jag vore lika begåvad.
Måste dock gå ner i vikt för att någonsin trivas i de kläder
som jag skulle vilja ha och det suger, men klaga kan jag
inte göra. Jag gör inte särsilt mycket för att gå ner i vikt.
Inte tillräckligt.
Det är svårt att tro att jag faktiskt har varit size zero,
skinny-boy. Hurfan jag nu klarade av det, haha! Jag vet
bara att jag har lovat mig själv att gå ner i vikt igen someday.
Inte som förra gången men så mycket att jag trivs till 100%
myself! Alla borde göra så gott de kan för att må bra med
sig själva. Dock tipsar jag inte någon till ätstörningar eller
so-what-ever.  Det kan vara något så simpelt som att kanske
köpa ett par nya skor eller ägna lite extra tid framför spegeln.
Livet blir så mycket roligare om man är nöjd med sig själv.
Tänk på det nästa gång du är nöjd med din outfit eller något.
Hela dagen känns bättre!

När jag kom hem från min syster tidigare idag så testade jag
att locka håret. Belive it or not men jag gillade det. Alla mina
vänner skulle bli så sjukt chockade om jag kom med lockar
i håret, eftersom jag är besatt av platt hår. Jag gillar dock lockar
på andra as hell!
Tog iallafall några bilder men jag tror inte det blev något användbart.
Tyvärr!

Jag behöver tips från er,
Ska jag fortsätta vara Kakao-brunhårig
Eller ska jag färga darkbrown?
Kanske lägga in blonda highlights?

Vore fint om jag fick lite tips! 


Vad jag snackar! 
Jag är inte ett dugg trött heller, så fler uppdateringar blire nog!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0