Point of view! What view?

Hej hallå!

Sitter hemma hos Disa, sunkigare än någonsin!
 har precis skrivit en svenska redovisning
som jag ska ha imorgon. Honestly så suger den.

Det är iallafall en redovisning på femton minuter om en bok. Eller
i mitt fall två böcker av Berny Pålsson. 
Det kommer inte ta femton minuter att läsa det jag har skrivit.  Äsch.
Får se livet från den ljusa sidan, även om det är svårt nu.
Har även läst både Fröken Julie och ett dockhem, två texter på
gammel svenska i en uppgift vi har fått i skolan också. 
Pluggat lite juridik men inte mycket alls. 

Sjukt intressant för er att höra på eller hur?  Haha!

Nej, jag kom på innan att jag faktiskt har ett liv utanför skolan också.
Även om jag inte hinner tänka på det särsilt ofta. 
Jag tänker iallafall på mitt hår nu.  Jag vet verkligen inte om jag vill
ha ljust eller mörkt. Om jag ska ha ljust ska jag inte gå på så hårt
som jag gjorde förra gången och jag kommer låta det blekas hela
sommarn. Men samtidigt så känns det ganska lame också. 
Kommer ta en jävla tid.  Helfärgat ska det iallafall vara.
Nu är det någon blandning av ljus och mörkbrun. Haha!
Vad tycker ni? Blir glad för förslag :)

Har annars vart en bra dag, Har spenderats med gabbi och nu
är jag hos disa.  Disa bjöd på frallor och nu vill jag ha kaffeee!

Skola imorrn sen plugga satan, Trean är ett jävligt år! Haha!

Fast att skolan verkligen trycker ner mig är jag glad.
Hoppas alla har det fint och jag hoppas på att det ska bli
mer tid till updates snart! Jag har bara en jävla massa grejer
att göra nu!

PUSSSS!


Sunkig somsagt,  skit samma! :D

HERRÅ :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0