Ostbollar och Kaffe at Gabbis!

 Ungefär nu hade jag gått till matsalen, eller snarare suttit i matsalen och
pratat strunt om jag hade gått till skolan.  I morse tog jag bussen till Gabbi
istället för att hoppa av vid skolan. Vi skulle Plugga Juridik eftersom att vi
ändå inte förstår vår lärare i ämnet.
Det har än så länge mest blivit ostbollar och kaffe. Det är najs, jag klagar inte.
Snart ska vi dra till Ica och köpa blondering, dududuuu!
Det är najs, har vart fult väder idag, men det börjar klarna upp sig.
Idag när jag kommer hem blir det också MQ, ska försöka hitta lite kläder att
ha på mig!   SO LOOONG! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0