Nattuggla, nejtack!

00:16

Jag kan verkligen inte sova och det är så fruktansvärt
frustrerande!
Jag har gjort allt, jag har kollat på tv, legat och blundat
läst, kollat i en tidning, skrivit, kollat igenom massa
kvitton, börjat plocka iordning på mitt rum - det
går inte! Wah!
Funderar på att sätta på ännumer sex and the city
men då lär jag aldrig bli trött.

Ska upp halv sju imorrn också, det känns ju bra!
Jag hatar att gå i skolan, inte för att gå upp men
för att nu när jag inte kan mitt prov så orsakar det
en sjukt stor ångest och jag kan inte sova. Det
suger!

Men livet är kanonbra ändå! Det måste jag säga :)
Tips på hur man somnar?


Bild från när jag gjorde mig iordning i fredags, ser ut som en
bebis men jag gillare!  Iallafall inatt, får se hur jag tycker imorgon!


Update:
God natt, 01.10


Kommentarer
Postat av: Rödtopp

har du linser på bilden o.O

2009-05-19 @ 16:14:19
Postat av: Emelie

Jag har sömnprobelm jämt och ständigt :o

Något som verkligen hjälper är om man går upp och gör en kopp varm choklad. Alltså på riktigt med kakao och socker, inte oboyskit! Sen sätter man sig i sängen och dricker den varma chokladen. Därefter lägger man sig och försöker somna- jag lovar det kommer funka! Gör iaf alltid det för mig :)

2009-05-19 @ 20:04:40
URL: http://theglory.webblogg.se/
Postat av: alice

jag älskar verkligen ditt hår! hehe

underbart :)

2009-05-27 @ 23:05:52
URL: http://poseforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0