Monday mornin'

Klockan är aldeles för sent för att vakna på en måndag. Iallafall
för mig som går i skolan och börjar klockan 8:a.
Jag hade ingen ork i morse, jag somnade runt 4a och jag kunde
faktiskt inte dra mig upp ur sängen för att komma till skolan och
tryckas ner av skolarbeten och uppgifter, igen.
Jag har iallafall precis käkat en fin frukost.

Idag blir det nog lite shopping och såntdär. Det har öppnat en
ny sko affär som jag tycker verkar intressant. Blir nog en sväng
på MQ också. Får se! :)

So looong! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0