LÖRDAG - Eurovision Song Contest

Yes!
Bakis dagen spenderades med Jucie och slappa
framför tvn och hundpassande.

Senare på kvällen Kom Diana, Nina och Emelie hem
till mig och vi käkade.. Ska jag räkna upp allt?
Det var Melon
Chips
Popcorn
Tuttifrutti
Malteasers (stavning?)
Någon sur-rollon godis jag och emelie var tvugna att testa.

Sen vare Vin också!
Haha, jag känner verkligen att man vuxit upp och blivigt
gammal när man sitter hemma, kollar på Eurovision och
dricker vin ur fina vinglas! Det var mysigt och jag insåg
hur mycket jag uppskattar mina vänner.
Vi finns och vi behöver inte skämmas för någonting!

Dock blev ju A special someone ganska irriterad när
jag tjatade hela tiden under Eurovision. Jag tycker det
är fruktansvärt tråkigt att kolla på. Det är som en börda
för mig. En sak jag kollar på för att jag måste.
Måste medge att det var mysigt ändå och jag gillade
tillochmed två bidrag iår. Eller ja, gillade och gillade.
Men tyckte Norge var bra vinnare och jag är glad
att inte sverige vann!  



Trodde jag var cool när jag visade mitt öra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snygg

2009-05-19 @ 16:46:24
Postat av: Viktoria

fin du är

2009-05-24 @ 00:36:07
Postat av: M

Hur kan man vara så söt som du är, äärligt :D

2009-05-27 @ 16:54:25
URL: http://mariiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0