Living zombie!

Senast jag kollade ut genom fönstret var när jag kom hem.
Nu är det mörkt, jag har suttit och pluggat Idrott och hälsa B
fram tills nu. Jag är helt slut och mina ögon värker och det
känns som att jag skulle kunna ta en sån riktigt alternativ
bild där någon gråter blod. Det känns verkligen som att jag
gör det. Ca 2 veckor tills de sätter betygen på allt. Jag kommer
inte att klara av det. Hade jag bott i lägenhet, på en hög våning
där det lönade sig att hoppa från en balkong, hade jag nog
övervägt att hoppa. Om vi får fler läxor nu kommer jag be ge
dom något stort föremål och be dem stoppa upp det på något
obehagligt ställe. WAH. 

Sömnbrist, ja tillochmed sova får jag strunta i att göra.
Har för mycket att tänka på för att sova överhuvudtaget.
För mycket att göra och tänka på för att överhuvudtaget leva.
Så jag ber om ursäkt för min uppdatering och sådär. 
Jag längtar tills jag kan komma hem, slänga mig på soffan
och chilla i en halvtimme innan man börjar igen. No time for
chillin'  Känner mig som en vandrande zombie, vet inte riktigt
vad jag snackar om heller. 

Anyways, läste att Lindsaylohan vägde 44 Kilo.
Det gör nog inte jag, för att hålla mig uppe och
inte få allt för många vredes utbrott under mitt
pluggande så proppar jag i mig.. iprincip allt
som jag kan tänka ge mig energi. Fet blir jag
av att gå i skolan också!  Fan.

Nu ska jag ringa amanda angående studentfesten imorrn.
Kommer nog bli roliga bilder.
Sen ska jag plugga igen

SO LONG :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0