Kallisipper!

Hallåru!
Sitter här i mitt otroligt stökiga rum, Jag ska ta mig an att städa det nu
när jag ändå är dum och inte pluggar.
Det börjar bli lite dåligt väder också så då kan jag roa mig genom att
plocka upp bröten. Ser faktiskt riktigt dåligt ut.
Blir nog till att stänga av internet och datorn så inte den krashar.
Har varit med om det en gång förut, inte det bästa jag vet. Haha!

Hittade btw jättebilliga kallingar.
Jag är inte typen som lägger upp bild
på vad jag handlar men dem är najs!
Köpte iaf tre st. Här är bild på två av dem,
De andra paret ser lika dant ut som
de till vänster!




So long! :*


Jag tycker ni ska bli lite bättre angående kommentarer och liknande.
Behöver faktiskt åsikter och positiv och negativ creds! Puss


Kommentarer
Postat av: Thomas

JAg gilla dom till höger!

2009-05-18 @ 23:41:07
URL: http://sepehund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0