I AM ALIVE

I AM ALIVE!

Helt klart!
Balen var bäst, alla var skit fina och jag lovar att det
kommer bilder. Har varit upptagen och sådär men
jag lovar att skriva och lägga in bilder angående balen!

Nu sitter jag här och väntar på Melanie som gör sig i ordning.
Vi ska till MQ och se va de har att erbjuda idag!  Hon har lånat
min Ed Hardy keps som jag aldrig har haft användning för.
Köpte den när jag var i berlin för 600 :- helt fel att jag aldrig
lyckas använda den.
Iallafall igår gjorde vi tacos och kollade på tv4 hela kvällen.
Två bra filmer faktiskt.
illiounisten (STAVNING HAHA?)
och kocken som jag inte lyckats se ännu.
Helt klart en bra kväll!

Ha det så fint allihopa!
Och förlåt för min uppdatering! :*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0