Home alone!

Klockan har passerat midnatt och det har faktiskt inte varit
så tråkigt att vara hemma ensam, visst hade det vart roligare
om man hade vart två men det kan vara skönt att rensa tankarna
ibland också. Tänka på helt andra saker än att vara trevlig och
känna sig dålig för att man inte pluggar.
Ikväll har jag bara tänkt på mig, struntade i ångest för pizzan.
Varit ful hela dagen, tagit det lugnt och inte tänkt på plugg
överhuvudtaget. Riktigt skönt hare vart!
Har kollat på Mr. and Mrs Smith också, bra film!

Somsagt så blev det Pizza. Kebabpizza med pommes på, stark sås.
Underbart! Åt dock halva och lät katten slicka på resten.
Blev ändå super mätt.

Mamma och pappa kom hem nu, precis.
Så jag ska nog gå ner och säga hej.
Sen blire sängen och big brother! 

Om jag inte somnar så uppdaterar jag senare.
Annars så God natt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0