HEJ!

och förlåt för min jättedåliga uppdatering!

Efter en långhelg i kalmar har jag nu funnit min plats hemma vid
datorn igen! haha, inser ni vilket liv jag har!  
Nej, men jag kom hem och mötte upp pappa och mamma på stationen.
Det är så skönt att ha dom ibland, inte nog med att det alltid ställer upp
och hämtar mig så har de köpt en Ipod touch till mig. Okej, kanske att jag
är lite sen med att skaffa en men anyways.  Im happy!
De köpte iallafall pizza till mig och min ena syster som var hemma idag.
Jag och syrran lekte lite med Dennis, Min systers hund, och det slutade
med att han råkade bita mig i tummen när jag skulle ta en boll i luften.
Nu sitter jag här med en liiten liten blodblåsa på tummen. Den gör inte
ens ont så no worries!

Har iallafall haft det bra i kalmar.  Vi fixade mestadels inför martins flytt.
Sen tillbringade vi lördagen med hans familj, jag lyckades se mitt första
avsnitt av Robinson 2009. Gris-tävling? Vad är det? Det är ju inte ens
en sport? Eller vad tycker ni?  Mest äckligt om jag får säga det själv.
Speciellt nu när Svinpesten/influensan är här också, det är fint!
Förövrigt har jag hört rykten om att Spencer och Heidi från The hills har
blivigt smittade. Läste det i Metro på bussen, Men man vet aldrig?  hemskt
iallafall!

Just det, I Torsdags innan jag åkte till Kalmar hade vi
Projektarbetes redovisning. SÅ SKÖNT ATT DEN ÄR ÖVER!?  Seriöst! 
Så sjukt skönt. Redovisningen gick okej också, tror jag. Kommer inte ihåg
så mycket. Det är nervöst att stå där framför hela Medieprogrammet och
prata om ett arbete man har gjort. Haha! Men same shit! 
Usch vad jag pratar på, har fått lite abstinens när jag varit borta.
Det ordnar sig!

So long! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0