Godmorgon!

Jag har precis stigit upp ur sängen och då har jag suttit och
lekt ett bra tag med kontrollen som får sängens nedre och övre
del att höjas och sänkas. Det var inte party!
Har sovmorgon till 11:a egentligen men jag kunde inte sova längre
än till 9:e, vist är det jobbigt att när man har chansen så kan man inte
sova ut till fullo? Säger man fullo? haha!

Har iallafall plattat mitt morgonruffs och jag funderar på om jag faktiskt
ska orka göra mig iordning på riktigt till skolan idag. Jag tror inte det.
Har bara två lektioner och det är egentligen samma. GRAF GRAF.
Med en fem minutare emellan! Det suger, wah!

Igår hade jag taconight med disa, Vi köpte alla tänkbara material
man kan ha till tacos och jag lärde henne hur man äter det, the real way!
Ett tips är att köpa Natcho chips.
lägg ut dom på en tallrik och lägg på ost.
In med dem i micron tills osten har smält, inte så noga.
sen lägger ni på köttfärs och sallad and so on. 
Det är det nogfan det godaste jag vet!  Testa nästa gång ni äter tacos! 

Det ser ut att kunna bli fint väder idag, lite grått på himmelen är det iförsig.
Men jag är positiv! Nu ska jag göra kaffe!     
So long:* 



Kommentarer
Postat av: Veronica

hahah det är så jävla gott jaa :OO

Gör lita kaffe till mig medans du ändå är igång (A)

2009-05-14 @ 20:58:25
URL: http://leeeenart.blogg.se/
Postat av: disa

det var jätte mys igår :d <3

2009-05-14 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0