Godkväll!

Igår kom Melanie hit och det var riktigt skönt att träffa bruden
igen! Det var riktigt längesen vi bara chillade och umgicks!
Bättra på det tycker jag! :D

Igår käkade vi somsagt tacos och kollade på lite filmer.
Jag gjorde även en sås till tacosen som jag blev förvånad
över att hon tyckte om så mycket. Då menar jag mycket.
Verkade det som iallafall. Hon åt sås och chips idag haha!
Idag fick hon en flipp precis innen hennes buss hem skulle
gå. Hon ville städa och fixa mina gaderober, jag har sex st.
så ja, det finns mycket att hålla ordning på. Ja, jag klagar inte
om jag får hjälp med att städa så vi började städa och hon tog
en buss vid halv nio! 

Har vart en riktigt skön och chill helg.
Fredagens bal bilder kommer! I promise!


Jag och melanie langade sunket idag, Inte för att hon har förmågan
att se sunkig ut men ändå. Jag langade sunket och hon trodde hon
gjorde det!



Bruden kan sina grejer haha!  Snygg tjej!


Angelina Jolie, släng dig i väggen! :D


Nu ska jag duscha och sen kommer balbilderna!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Melie

Ni är så grymt jävla snygga!

Puss på er! :*

2009-06-08 @ 01:05:38
URL: http://meliez.blogg.se/
Postat av: Melie

Grymt jävla GORGEOUS passar i och för sig bättre in på er två!! ;* Love it, love you!

2009-06-08 @ 01:06:24
URL: http://meliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0