FREDAG KVÄLL

Ja, det är fredag och här sitter jag, ensam och ofixad.
Känner mig ganska patetisk och ska nog fixa mig senare.
Jag känner mig faktiskt ganska ensam och inte för att klaga
på mina vänner, för jag har dom bästa. Helt klart! Men jag
känner mig faktiskt ganska ensam.
Vissa personer skulle faktiskt kunna höra av sig och
se hur läget är, eller snacka lite. Vissa borde och dom
förstår nog det själva också. Har tillochmed sagt till
att det får bli ändring till en viktig person för mig.
Ingen förbättring at all. Jag hör inte av mig till de som
inte hör av sig till mig längre. Det visar bara hur lite jag
är för vissa personer i deras liv.

Anyways, Är som sagt ensam ikväll. Någon som vet något man
kan göra när man är ensam på en fredag? Haha.
Orkar inte åka någonstans. Fick pengar av mamma och
pappa så jag tänkte att pizza kunde vart najs?  Men ingen
kunde. hrm!  Surt!
Är det patetiskt att beställa hem pizza och käka i sin ensamhet
eller äre helt okej?  Haha, det låter så sorligt bara.



langar sunket!

Vi hörs senare!  Puss! :*


Kommentarer
Postat av: alice

woho, då är vi två! inte för att det är något att jubla om..

ska också sitta helt ensam och nästan tycka synd om mig själv ikväll. lär bli en fredag man snabbt glömmer! inte kul alls >.<

2009-05-08 @ 20:58:58
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: Sandra

du är riktigt söt :)

2009-07-28 @ 01:37:18
URL: http://sandrakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0