FREDAG - HALMSTAD

I fredags var det dax att besöka Maries bostad och
det var kanon trevligt! Hon hade dukat upp massvis
med godis och musiken var där!
Hon bodde riktigt mysigt och inte alls som jag förväntade
mig. Inte för att jag trodde att hon skulle bo o-mysigt.
Men på ett annat sätt.
Det var iallafall en hemtrevlig lägenhet och fint folk!

Senare runt halv tolv drog vi ut till krogen.
Jag, Marie och Amanda var väl dom som var tråkiga
och gick ut. Det var iallafall najs ute, baren var dock
dyrare än hemma och man blev inte bjuden av randoms
lika mycket, haha! Träffade även Stefan som jag inte
sett sedan jag började i gymnasiet. my pleasure!
Tråkigt var det dock att Amanda behövde ta den tidiga
bussen, Smsade henne och hon klarade sig fint.
fina brudar <3

Jag vågar inte lägga upp så många bilder, På varje bild
äre någon som skulle döda mig iprincip! Haha! 



Lots of candy!   Älskade Maries glasunderlägg! 
På min stod det "I dont think you die by doing homecleaning, but why chance?"


Lite suddig bild på Marie och Mathilda som körde!


Nicole! : ))


Suddig bild på de flesta av dem!

Vi begav oss iallafall till centrum och gick ut på Underbar, En krog i halmstad.
Fin kväll var det, massa skumma människor och det gillar vi.



Amanda i brat-biblioteket!  Fin tjej! 


Jag och marie tyckte champange var passande i denna klassiska lyx-miljö!
Hahah!


Av någon anledning så ser jag helt MEGA sunkig ut, men natten var ung
och i all ångrök vi dansade i så var det inte enkelt att se bra ut. Haha! 

Det var iallafall en fin kväll med jätte mysig förfest.
Lyckad fredag kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0