Fråga Dennis!

Vart är det bästa sexet du har haft?
Jag förstår inte frågan riktigt men om du menar vart jag
har haft mitt bästa sex någonstans så får jag väl säga..
Jag vet inte :D På öland tror jag, det var galet :D  Haha!

Vilket schampo använder du?
Jag använder Gliss från schwarzkopf.
Jag tycker det reparerar bra och håret känns friskt!
Ett tips! (y)

Kan jag få dig i julklapp?
Tror inte min mamma hade blivigt glad då.
Tyvärr x)

vems säng, förutom din egen är den skönaste du sovit i?
Hm, Disas pappas tror jag!  Eller Elins, som jag var i borås hos.
Sköna sängar de!  Älskar min mest dock! Haha!

Hur är det att vara känd på internet?
Haha, jag ser inte mig själv som "känd på internet"
Men den lilla publicitet jag har fått är väl rolig, det är lite läskigt
när man går runt i vissa städer och känner knappt någon men
folk "känner" mig.  Men de brukar vara snälla, säga snälla saker osv! :)
Inte kul när de fotar utan att fråga dock! (y)

Vem är du kär i?
Deru! kan du kluuura på!

Kommer du att videoblogga på din blogg?
Det vet jag inte, i framtiden kanske om den kommer någon vart.
Inte i nuläget haha!

När blev du glad senast och varför?
Idag när jag fick VG på ett arbete jag verkligen trodde jag körde på.


So long :*



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, måste hålla med om att min säng är väldans bra :D

2009-05-12 @ 20:53:03
URL: http://elin.blogg.se/
Postat av: jessica

VAFAN DENNIS. MIN SÄNG DÅ?

2009-05-14 @ 19:52:27
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0