Fina dagar i dagens ungdom!

Hej alla glada!
Det är jag idag av någon anledning, på jättebra humör!
Har vart med Gabbi och Amanda, fina tjejer det.  Tagit det
lugnt hela dagen. Träffat joel och liknande. Vart med Emelie
hela kvällen. Ja, det har varit en jättefin dag idag, helt glad.

Efter att jag kom hem med bussen från gabbi smsade jag
Emelie och frågade om hon ville hänga med till MQ. Vem
tackar nej liksom?  Nae, Vi möttes upp och drog dit! 
Har införskaffat mig lite nytt till min gaderob vilket gör mig
på ännubättre humör. 
Det blev ett linne, ett par byxor, ett par solbrillor och en t-shirt.
Ska nog dra dit imorrn med tror jag, av någon anledning känns
det som att jag behöver en ny skjorta och någon typ av cardigan.
Känns som jag förtjänar det också av någon anledning.  Hm? :D
Efter MQ stack vi och kollade på skor, jag hittade inga jag fastnade
för. Jag har av någon anledning skitsvårt att hitta skor jag gillar?
Har inte heller något par jag gillar? haha!  Jag får bli converse typen!
Hittade ett par najs skor av märket PLAYBOY. Jag visste inte att de
gjorde skor faktiskt. Men snygga var det. Om jag nu kan med att
gå runt med Playboy skor. Får se  :D

Efter "shoppingen" bestämde vi oss för att dra hem till mig och fika.
Bilder längre ner. Jag har vart helt sjukt sunkig hela dagen.
Det var lite dealen med idag, jag och gabbi langade sunket och skulle
plugga. Blev inget av det alls faktiskt. Jag hatar mig själv då, lite. Eh. 

Iallafall har haft en asbra dag med alla människor, sådanna här dagar
vill jag ha fler av. 


Jag och emelie, i våran halvrenoverade veranda eller vad man ska kalla det.
Ett inglasat uterum, Det är inte så att man får röka innomhus hos oss.
Som det kanske ser ut. Haha!



Kaffe, jucie, choklad/Mandel kaka och kanelbullemuffins tror jag de hette!
Mysigt vare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0