Dagen före dagen D

Igår var det grillning hos per, min lärare.
Blev lite öl och grillat! Det var riktigt fint! Lite otur med vädret.
Men han bodde riktigt mysigt så det gjorde inte mig något att
sitta inne och äta.

Idag vaknade jag kl halv fem och kunde verkligen inte somna om.
Jag gjorde det iallafall, sov till 10 och har nu efter att följt både
kustbevakarna och de australiska kustbevakarna på tv har jag nu
stigit upp. Ser ut att vara finare väder idag vilket gör mig lite lugnare
för imorgon då det är bal. Synd bara att jag är blekare än fan själv.
Hahah, skit samma. Blir fint!
Jag ska iallafall inte äta något på hela dagen så att min mage ser
slim ut, hahaha! Töntigt och bra. 

Vet inte riktigt vad som händer idag.
Ska kanske till ge-kås med marie, amanda och karro.
Men jag måste fixa champange tills imorrn också

Somsagt får se vad som händer.

So long! :*


Kommentarer
Postat av: o

jag vill också ta studenten och allt! :(

2009-05-28 @ 17:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0