Back to reality

Gomorron!

Har precis vaknat av att mamma och pappa kom in och
frågade om jag skulle följa med dem till stranden och sova
där tills imorrn. Nu känns det att det är sommar när mamma
och pappa åker iväg till strandstället och tillbringar helgerna där.
Jag ville iallafall inte hänga med, har andra planer.
Har ganska mycket som ska göras idag.

Ska försöka plugga ( on a saturday, i know)
Städa mitt rum
Gå ut med gabbi / Hänga med till fegenfesten?


Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra men det löser sig fint.
Kul kommer jag att ha det anyways! 

Nu är mitt kaffe snart slut och det innebär att jag ska gå ner och
plugga. Jag vill inte! Men det är lika bra. USCH!
Lever under panik och ångest när det gäller skolan, om man ska
vara helt ärlig men jag brukar trycka undan det.

Hoppas alla har haft en fin morgon än sålänge! 


Womanizer, helt fast i hur han sjunger. Tycker han är helt grym.

Anywayz så hörs vi senare!  
See ya!


Kommentarer
Postat av: dee

oj, vad paff jag blev att han var så duktig! anyways, din blogg är sjukt bra :)

2009-05-11 @ 17:40:09
URL: http://deeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0