vatten, stockholm och plugg.

Helloo everybodeeyyy!

Har precis fikat en banan bakelse och sitter och dricker vatten nu.
Vatten är ett ruskigt bra tips för de som vill bättra på sin hy,
det ökar även mättnads kännslan.Så vill man gå ner i vikt är vatten också en bra idé. 

Ungefär det är de jag gör för att vara snäll mot min hy, mycket vatten 
och inga krämer.
Funkar ändå ganska okej.  Sen har jag mina perioder som alla andra.

Hm, kanske inte ska blogga om hy.. Men ett tips sådär på kvällskvisten! haha!


Nu är det inte långt kvar till STOCKHOLM. Åker på Onsdag.
Ska bli riktigt riktigt roligt faktiskt.  Hoppas bara att jag hittar alla bra
affärer jag vill in i. Time for some shopping! Lär inte komma bilder. 
Jag är inte typen som lägger upp det jag handlar, Kanske jag borde bli? 
Om det är sånt folk är intresserade av?
Jag vet inte.  
Rörigt inlägg kanske. Jag är lite stressad.
Trots en sjukt effektiv skoldag så är det mycket kvar att göra även när man kommit hem.
Kommer antagligen att få plugga hela natten. Har en kännsla av att det kommer gå sådär.  haha!

SO LONG 

xxx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, bilder. (:

2009-03-31 @ 17:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0