Fresh beginning!

Nu sitter jag här och har äntligen fått till en blogg som jag själv är nöjd med!
Stort tack till Andreas och sandra som hjälpte mig, nu har jag förstått lite mer!

Jag är nyss hemkommen från skolan och väntar på Martin som ska komma hit och stanna fram tills på tisdag. Hans tåg har krånglat och hållt på, så jag vet inte riktigt när han kommer hit. Typiskt SJ. 
Har rest så mycket med SJ och nästan alla gånger då man åkt en längre sträcka har det krånglat. Kollektiv trafik är bra för en sak och det är miljön!

Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända nu i helgen. Får höra med Martin vad han vill hitta på.
Antagligen blir det någon fest eller så blir det krogen. Det blir nog bra vilket som!

Nu ska jag fika chokladtårta och dricka smoothies med min mamma som precis kom hem.
Jag uppdaterar senare!
So long!


Kommentarer
Postat av: H

Nice header (y)

2009-03-13 @ 16:53:44
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Dajsaaa

nice, tycker du borde bjuda mig på tårta!

2009-03-13 @ 18:44:23
Postat av: Mathilda

åh detta har man väntat på! :)

2009-03-13 @ 21:56:00
URL: http://mathildalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0