Tomorrow is a new day

Tid, jag skulle verkligen behöva mer tid.  Eller?

Jag sitter liksom uppe nu och kollar på 4 avsnitt av Sex and the city.
Behöver jag verkligen mer tid?  Jag behöver bara planera den tiden
jag har. Så som att plugga istället för att kolla på tv en söndag kväll.
Men vem gör det, seriöst? Eller är jag bara lat?

Jag behöver ta tag i skolan, fixa mig ett jobb och städa mitt rum, haha.
Men hur enkelt är det? För vissa, jo klart det låter enkelt.
Men när man redan har så mycket att göra och väljer mellan
Tv tittande och skriva cv / plugga så låter tv'n rätt lockande.

Jag ser verkligen upp till de som orkar med ett jobb och höga betyg.
Jag önskar att jag vore en av dem. What to do what to do?
jag kan inte göra mer än jag redan gör - känns det som?
Jag är så fruktansvärt skoltrött och vill bara få ett jobb och tjäna egna pengar.

oavsett hur svårt eller omöjligt allt ser ut så  finns det inte 
så mycket mer  att göra än att resa sig upp och gå vidare.
- Sov gott allihop, tomorrow is a new day.
God night    xxx


Kommentarer
Postat av: Emmy (:

jag gillar hur du tänker, precis så som jag haha :P

Även om man inte reedigt har åldern uppe ännu så tänker man tillbaka och vet att allt var bättre förr och så kommer det alltid vara.

Keep writing (Y) (:

2009-03-29 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0