Thank god it's friday

Jag har precis slutat min första lektion, Svenska. 
Lyssnade på folk som höll tal, eftersom jag redan har hållt mitt så var det bara för mig att lyssna. 

Jag är sjukt trött idag, Ska nog inte ut ikväll utan bara ta det lugnt hemma med film och mys. 
Kanske hinna handla något nytt för att få upp humöret litegrann! På lördag blir det nog fezzt iallafall.
Det är najs! 

Jag saknar Göteborg, Saknar Kalmar också för den delen.
och med det menar jag människorna och inte just gatorna där.
Fast jo, jag saknar gatorna också. Härliga städer. 
Men ska inte klaga, det är fredag. Inte för att det innebär att jag är ledig. 
Men det är fredag. 

Vill ha massa nya kläder, det skulle göra mitt liv lite bättre haha.
Men vi åker ju till Stockholm på Onsdag, så det blir naaajsss! 

so loooong suckers! 
kram puss  



Kommentarer
Postat av: urban banan

göteborg och kalmar är bästa städerna. så fort man åkt därifrån, vill man tillbaka. människorna är wonderbara också såklart!

2009-03-27 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0