Sundays!

Vaknade i morse med ett dunkande huvud hemma hos wille och hade antagligen pratat i sömnen om Brev. Hah!
Dagen innan pratade jag om popcorn och Har också pratat om Skrindor, sådanna där kärror som man drar efter sig typ.
Haha, jag vet inte vad det är för drömmar jag drömmer eller varför jag har börjat prata i sömnen?
Har för mig, långt bak i huvudet, att sömn-prat kan bero på stress. Jag vet inte.

Var var jag,
Ja, i alla fall så vaknade vi alla efter de få timmars sömn vi fick och jag har nog aldrig sett så hungriga bakfulla
ungdommar i ett och samma rum.  Jag och Jennie fick dampet eller något, as usual.
Låg i willes säng och skrattade så jag började lipa. haha!
Efter att folk bokstavligt hade börjat bita på ölburkar för de var så hungriga så stack vi till Champion Livs som låg precis nedanför Willes lägenhet, Jennie köpte cigg och vi gick sedan till spårvagnen som körde mig och jennie raka vägen hem. Vi sa hejdå till våra new dudes och stack sedan till Nordstan och McDonalds för att käka bakis mat.
fy sjutton vad gott det var, bigmac & co.  Yummy!

Iallafall så var Lördags kvällen riktigt lyckad.
Helskön kväll med skönt folk! kram och puss.

lägger upp bilder i morgon,
Min dator krånglar av någon anledning :s 

Alldagligt så har jag, sedan jag kom hem, käkat thaimat  och kollat på Valkyria.
Tyckte inte den var så dålig som kritikerna sa, men inte direkt någon Wow film heller!

Nu ska jag fortsätta kolla på SexAndTheCity.

xoxo



Kommentarer
Postat av: Jennie!

Hjärta dig <3

2009-03-23 @ 08:40:55
URL: http://backwards.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0