stressad, men ett inlägg hinner jag med!

Goodmorgon eller godmiddag! 

Sitter i skolan, har vart en sjukt bra dag faktiskt! 
jag har påbörjat det slutliga på min projektarbetes rapport och också kommit en bit. 
Det är helt okej väder och karolin är lika cp som vanligt, det är najs! 
Karolin är min klasskompis, tyvärr ska jag sitta gämte henne på vägen till stockholm imorgon. 
Hm, får se hur det går. 

Vi ska kolla på dator-tv hela vägen, najs! 

Det var god mat i skolan också, härligt! 


påtal om Stockholm,
Vet någon, någon najs affär med balla kläder ? 
eller accesoarer ?  Någon bra krog eller liknande? 

det skulle va najs att veta så mycket som möjligt. 

blev ett stressat inlägg idag, nu ska jag fortsätta att plugga projektarbete!  

Puss sooo long suckerz! 


Kommentarer
Postat av: Mina

Jag vet inte om det är din stil, men Topman i Gallerian har helt UNDERBARA t-tröjor och kläder över huvud taget. Jag älskar den!



www.topman.com

Försmak. ^___^

2009-03-31 @ 14:31:52
Postat av: angee

butiker: kolla runt i gamla stan, där ligger punkshop och andra snajziga butiker med snygga kläder och accesoarer :)

2009-03-31 @ 19:05:00
URL: http://angeebanan.blogg.se/
Postat av: Clara

Här har du eliten av alla affärer som jag tror skulle kunna passa dig: T-shirtstore - Götgatasbacken, Tjallamalla - Bondegatan, American Apparel - Götgatsbacken, Grandpa och Hangmatta (ligger precis brevid varandra - Södermannagatan, Sneakerns n Stuff - Åsögatan.



Går du till dessa så är du safe. Skit i Punkshop och sådan skit, totalt värdelöst. Gamla Stan är enligt mig helt ointressant.



Om du gillar Second Hand (ingen av ovanstående är secondhand) kan jag verkligen rekommendera Bondegatan. Där har du Repris, som enligt mig är bäst i Stockholm. På Åsögatan har du Beyond Retro och Life is good och brevis Hangmatta ligger Påkläderiet.



Varsågod. :)

2009-04-01 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0