nya bilder :)

Tagit lite bilder nu,  Inte särsilt nöjd med någon faktiskt.
Men ska kolla igenom och sådär, i annat fall så lägger jag upp dem.

Ska försöka få tag i Karolin nu, det fattades tydligen något papper på min religion.
Så jag får se om hon har det så jag kan kopiera det.
Har hittils varit en skön dag, ska nog dricka en kopp kaffe och fortsätta plugga!
chilla lite med mamma som kom hem från jobbet nu, hon kanske vill sponsra lite till mina kläder, haha!

Försmak på mina nya bilder


ny bild
Seriösa looken. haha!




Inte alltid så seriös,   Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: H

men snygg du är mannen ;D

2009-03-18 @ 18:42:06
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: josssaaaaan

äre inte olagligt att vara så snygg?

2009-03-23 @ 22:35:26
Postat av: Emmy

men shit, du är ju fan vacker :'O

2009-04-28 @ 07:36:29
URL: http://emiratc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är 19, snart 20 år ung och bosatt på västkusten. Just nu består mitt liv mest till del av viljan att fylla ut min gaderob, mode, fester, resor och bra människor. Det är också till stor del vad min blogg handlar om. Här kommer mina intressen, åsikter, funderingar och sådant jag tänker på finnas för er att läsa. Ni är varmt välkommna att fråga mig och be mig ta upp saker ni kan tänkas tycka vara intressanta om mig då jag vanligtvis svarar på allt.





Kontakt: [email protected]




RSS 2.0